Alla inlägg den 17 november 2012

Av Elsa - 17 november 2012 09:48

Godmorgon!


All I ask of you från Fantomen på operan vill jag ska spelas på mitt bröllop. Den är sååååå vacker :')

 

Idag är det typ ingen träning, vet typ inte varför... men jaja det är iallafall inte det! 

Jag ska typ kanske städa mitt rum idag och plugga matte.

Igår var vi på gymnasiemässa. Jag vill nog helst gå estet teater på Polhem, men humanistiskt på Spyken skulle också vara kul? Jag älskar franska, och språk. Men estet teater skulle också vara kul och spännande! Jag hatar att de har flyttat esteten till Polhem istället för på Spyken!!!!!! Jag vill gå Spyken, men samtidigt tester buhuuuuuuuu.

Jag får gå på öppet hus som är någon gång nästa vecka. 

 

Vi har matte-prov på måndag och biologi-test på fredag. Läraren säger att det inte är ett prov, det är bara ett förhör på typ 20 sidor! -.- blöööö jag hatar skolan...

 

Igår kväll såg jag på x factor. Alexander åkte ut... det är faktiskt min musiklärares bror! Tråkigt att han åkte ut, men aja. Jag hejar nog inte på någon speciell... vem hejar ni på?

 


Ha en trevlig lördag! :)

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards