Alla inlägg den 19 november 2012

Av Elsa - 19 november 2012 20:10

Dagens låt är Gabriellas Sång. Den är ju lite fin! :)

 

Idag hade vi matteprov. Det gick nog rätt hyfsat bra. :) På fredag är det biologi-test ju, och det kommer nog gå lite mindre bra... men det är bara att plugga. 

Efter den här veckan är det prao i två veckor, och jag ska praoa på min gamla skola. Ser fram emot det!

 

Sitter och tittar på Project Runway Sverige nu. Det känns typ som att jag är den enda som tittar på det -.- Men alla ni där ute som tittar på det, vem hejar ni på?

På idrotten idag dansade vi vals och bugg. Det är så awkward...! 

Fast vi ska ju ändå göra det på julmiddagen, men hoppas jag kommer med någon bra!

Jag har förresten hittat en jääääättefin klänning på Bik Bok som jag vill köpa till julmiddagen!

Vad tycker ni?  :D

 

Bye bye, alla sötisar!

Ovido - Quiz & Flashcards