Alla inlägg den 1 november 2012

Av Elsa - 1 november 2012 20:50

Love Story-Taylor Swift

Jag minns när Taylor Swift var typ min största idol! Jag tycker om hennes gamla låtar men nu tycker jag de bara blir sämre. Jag tycker fortfarande om The Best Day, den är jättemysig att lyssna på. Men Love Story tycker jag nu är inte så bra : /

Av Elsa - 1 november 2012 12:32

Hej!


Jag orkade inte skriva något inlägg igår, kom hem ganska sent efter festen och ville bara gå och sova direkt. Men det var en jätterolig dag!

Först gick jag till Linn och hämtade Emma och åkte till Väla Centrum! Kvällen innan hade jag inte mått så bra, var lite förkyld och hade ont i huvudet, och det kändes så på morgonen också, men det gick över lite när vi hade shoppat ett tag och gått i affärer. För att vara ärlig så hade jag tänkt mig  handla lite mer, men jag är ändå jätenöjd med mina inköp! Här är dem :)

Stickad tröja från Carlings, 399 kr  

Blev överlycklig när jag såg att skalet fanns för Samsung Galaxy Ace. Från Accessorize, 130 kr.  

Stickad tröja från Ginatricot, 199 kr.  

Silverhalsband från Accessorize, 150 kr. Jag, Emma och Linn köpte likadana, hjärtana står för oss tre <3 ^^


Sen efter Väla, fixade vi oss inför Halloweenfesten hos Denise. Har tyvärr ingen bild, hehe. Men det var jätteroligt! <3


Idag måste jag plugg kemi, läste några sidor nyss, och jag kan inte beskriva hur mycket jag hatar kemi... jag blir så deprimerad över det, och jag har gråtit över det ... ._.




Ovido - Quiz & Flashcards