Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Elsa - 16 mars 2013 10:00

Har inte bloggat på ett par dagar för att jag inte har något att komma med typ...

Idag är det lördag men detta blir ingen helg man kan njuta av. Jag måste plugga till nationella i kemi på tisdag. Jag har aldrig känt mig så här oförberedd till ett prov någonsin, har ingen koll på vad man ska plugga på man vet ju inte vad som kommer. Men min lärare har sagt att det räcker nog att plugga på sammanfattningarna. Hoppas hon har rätt :(

På tisdag ska det dessutom bli värsta snöstormen, och vi ska ha en redovisning på geografin. Det kommer bli en deprimerande dag....

På onsdag ska jag till tandläkaren, hoppas de gör någon förändring i tändställningen, för nu vill jag att det ska hända lite så jag kan ta bort den så fort som möjligt och inte dra ut på det.

Men på onsdagar är det kul också för då är det musikalarbete! :D Jag tycker det är jättekul, för det är en lektion där man bara gör någonting man tycker är roligt, det är ingen press på sig liksom. 

Efter det nationella provet i kemi på tisdag blir jag lycklig igen. Det är nog det värsta provet känns det som.

Just nu sitter jag och kollar på Madicken På Junibacken, och jag önskar att jag levde som henne på hennes tid för det verkade så mysigt dååå och inga nationella fucking prov.

Men i slutet av maj är det över, då kan man bara chilla och jobba med musikalen som är så roligt! <3

Ovido - Quiz & Flashcards