Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Elsa - 3 mars 2013 16:44

Idag var åkte jag, Emma och Linn in till Nova. Det var trevligt, jag har hittat lite fynd och jag är nöjd!

På Nova har de tagit bort McDonald's, så vi fick gå till Espresso House istället. Det var länge sedan jag var där, men jag hade saknat chai latte sjukt mycket! <3 Jag kommer ändå sakna McDonald's också. Fast på ett sätt är det ju bättre för min hälsa, haha. Men inte för plånboken om jag ska gå till Espresso House varje gång istället...


Igår blev jag chockad när jag såg på Melodifestivalen. När jag hörde Peter Jöback och Fantomen på operan blev jag jätteförvånad! Det kändes liksom inte alls melodifestivalstyle liksom. Hihihihihi vad jag blev glad när jag hörde Introt till The phantom of the opera och sen när han började sjunga The music of the night. Jag är ett megastort fan Fantomen på operan och det är ju ingenting man brukar se på tv, men nu var det med i fucking Melodifestivalen, aaaah! :D


Här är vad jag har köpt!

  

Två linnen, Bik Bok, 49 kr/styck



Parfym, H&M 39,50 kr


Sen köpte jag ett Faber Castell-suddgummi och en bläckpenna på Akademibokhandeln! 




Ovido - Quiz & Flashcards