Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Elsa - 9 mars 2013 10:47

Förlåt för fattig uppdatering den här veckan, men jag ville bara ta en liten paus!

Idag ska jag hem till Kristin och träffa kompisar, vet inte riktigt vilka som kommer, men jag vet att Linn och Emma kommer iallafall! Det är tänkt att vi ska se Melodifestivalfinalen tillsammans, men jag vet inte om det blir så seriöst eller vad man ska säga... ^^

Mamma ska hämta min klubbtröja på Nova idag! :D Jag ska ha den på idrotten på onsdag då. :)

Inget speciellt har hänt den här veckan, förutom att jag då fick en stor roll i musikalen. Jag blev chockad och överlycklig, och jag kan knappt vänta till i slutet av maj när vi bara ska jobba med musikalen hela dagarna! :D Då är alla nationella prov över och vi har inga vanliga lektioner, utan det är bara musikalarbete fram till skolavslutningen. Det kommer bli såååå chill, de bästa dagarna i mitt liiiv typ.

Jag ska åka halv fem typ, så jag vet inte vad jag ska göra nu under dagen. Jag orkar inte åka till Nova, har varit där ganska många gånger de senaste veckorna. Kanske ska åka med mamma och handla snart. Kanske tar några foton under kvällen, vi får se, hejdå! :)

Ovido - Quiz & Flashcards