Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Elsa - 30 augusti 2012 19:54

Har precis kommit hem från när jag och mamma var och handlade. Nu borde jag egentligen plugga, men jag vet inte om jag faktiskt behöver det. Det är no-test imorgon och vi får ha en fusklapp.

På vågen hem från skolan mötte jag och Linn två av våra kompisar från andra klassen, vi satte oss och snackade i någon timme. Det är trevligt! Vi såg en mördarsnigel på marken och vi döpte och konfirmerade den x). 

Nu vet jag inte vad jag ska göra, ska kanske läsa, titta på tv? :)


Ses imorgon! :D <3

Av Elsa - 30 augusti 2012 13:10

Tjo! Nu har vi håltimme. Vi har haft hemkunskap, vi gjorde moussaka. De nya placeringslistorna är orättvisa, alla får sitta med sina kompisar, utom jag. Jag får sitta med de jobbigaste och drygaste!!   


So-förhöret var inte så farligt, det var muntligt så det var chill. 

Som ni ser har jag skapat en ny kategori med dikter i, för jag gillar att skriva (obviously). 

Vi har också haft musik, det var ganska roligt, men det var en svår låt, så jag fick spela basen på gitarren -.- 


Najs:

1. Håltimme! :D

2. Citron! Jag älskar allt med citron! Min absoluta favoritingrediens   

3. Mina vänner <3!!


Bajs:

1. Dåliga placeringslistor  

2. Mobiler som inte har någon täckning. Har haft det skiiiitlänge    

3. Att skolan ligger så långt bort från där man bor  


Btw jag cyklade inte till skolan, pappa körde mig ^^


Ha de' gött!



Av Elsa - 30 augusti 2012 13:07

Ingen hör

Ingen ser

Ingen lyssnar

Jag skriker så högt,

att det når de högsta bergen

men ingen hör

Jag springer mot dem

men ingen ser

Jag försöker nå svar

men ingen lyssnar

Inga bekräftelser 

Bara ryggar emot

Av Elsa - 30 augusti 2012 07:07

Tja!


Just nu har jag ingen som helst lust att cykla till skolan för att det regnar, och åskar lite... jag hatar åska!   

Har precis ätit en leverpastejsmacka, och pluggat lite på so:n. Jag vet inte om det kommer gå särskilt bra på förhöret, jag får plugga lite i skolan sedan.

Jag vågar inte cykla...   


Här är en bild på lilla mig idag :)


 


Ses kanske i skolan sedan!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards